Gårdagens

Igår hade vi idrotts-dag i skolan, jag och Rosina skulle leda dansen. Det var jätte kul att leda gruppen och visa dem en dans. Vi dansade i ungefär 3 timmar. Vi fick även bio-biljetter för att vi ledde dansen, vilket var kul. 
Efter att jag hade lett dansen med Rosina gick jag hem till Gustav. Vi var hemma hos honom en stund, sedan åkte vi in mot stan för att jag skulle göra spraytanning. Jag är så himla nöjd, jag tror inte människor kan förstå hur glad jag är för jag har aldrig varit så här brun i hela mitt liv. 
Vi åkte till farsta centrum för att köpa mina balskor. Har letat i hjäl mig men äntligen hittat ett par som passar och är fina. 
Vi åkte hem till mamma för att jag skulle hämta 2 väskor som jag och Elin ska ha på balen. Mamma skjutsade oss till Gustav där vi åt middag. Efter det gick jag hem till Elin och Jessica kom även dit. Mys pys:)
Bio biljetten som både jag och Rosina fick.
Mina fina skor som bara kostade 200kr
Gustavo på bussen
Hahaha
Elins mystory på snap
Allmänt | |
Upp