Täby Centrum


Det här köpte jag i går när jag var i Täby med mamma och Liam. Jag köpte även en lejon utklädnad men den vart inte bra på bild. När vi satt och åt såg jag Moa( min syster) och hennes mamma Rebecca. Så jag sprang fram och kramade henne. Vi stod alla och pratade en stund. Sen behövde dem gå. Det var lite lustigt med tanke på att jag sa hejdå till Moa idag. 
När jag var på Sephora letade jag efter något som tar bort finnar. Jag frågade en tjej om hjälp. Hon var super trevlig och gav mig en tester. På den krämen jag ville köpa. Men tvekade lite för den kostade 720kr. Haha lolz. Hon gav massa tips om vad man kan göra osv. Det var kul att stå och prata med henne. 

Elin sover över hos mig igår. Hon är här nu men hon sover. Vi pratade om roliga saker som hänt på den senaste tiden och myste. Jag sminkade henne också. Nu tror jag att jag ska väcka Elin eller städa mitt rum lite. Puss och hej

New in | | Kommentera |
Upp