Sandhamn

Förra veckan var jag och min familj i Sandhamn. Det tog ganska lång tid att åka dit. En timma till Värmdö sedan en timma med färjan som går över till Sandhamn. Jag tyckte i allafall att det var värt det. Hade det jätte mysigt med familjen. 

Alice och Moa

Där vi åt på seglar hotellet

Maten jag åt, tog mer än det de som är på bilden haha, maten var god iallafall
Mina små gullungar. Jag gjorde en tofs på Alice och då ville ju såklart Alexander också ha en tofs och de fick han
Stranden woow, det kändes nästan som att man var på en utomlands strand. Vill lugnt åka dit igen i sommar och bada och sola där
Några snäckor som jag plockade och kände för att ta en deep pic med;)

Sandhamn var jätte härligt. Jag dessutom lite färg när jag var där ute hela dagen, de är inte så ofta jag får det. 

Det är ganska många rika människor som bor på sandhamn/som åker dit. Jag såg oddmolly och colmar jackor hit och dit. Jag ska vara ärlig jag är rätt fördomsfull när människor har lite "finare" kläder. Jag ut går från att de är snobbiga osv. Men det är för att det bland faktiskt är så, absolut inte alla men det finns de som tycker att de är bättre och har näsan lite för högt upp i vädret. 
Det jag skulle komma med det här var att även om människorna på sandhamn är rikare än medelklassen var alla trevliga och super gulliga, inte alls snobbiga eller något sånt. Jag kunde känna mig hemma där i mina vanliga kläder. 
Ciao ciao

Allmänt | | Kommentera |
Upp